Godnatt Världen

Mannen stack iväg för att spela hockey, min riktigt dåliga karaktär bjöd på lite godis nu ikväll, så gick det för min sockeravvänjning haha..babysteps får det bli hahah.
 
Har precis satt i mig en skål med fil och müsli och nu väntar sängen. Är så trött... och fogarna säger ifrån efter min lilla utflykt idag. Jag måste vara ordentligt utvilad imorrn när jag ska gosa med Lilla Saga!
 
Tänkte se om jag kunde få tummarna ur och måla lilla sängen som A byggt ihop, den är nämligen slipad nu och redo för litta färg och sen ska den bara bäddas och stå redo för vår lille Prins.
 
Nä tandborstning sen blir det film i sängen..
 
 
måste visa er också som inte redan sett bilden på Instagram...A kom hem med 30 tulpaner till mig i fredags. Älskar tulpaner och nu har jag två fina fång stående i vardagsrummet.. me love!
 
Godnatt och Puss på er!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0