Foglossningen efter graviditeten

Godmorgon!
 
ni som följt mig hela graviditeten med Lion vet att jag led av svår foglossning. Bälte, kryckor, TENS, akupunktur 1 gång i veckan ibland 2, sjukskrivning sen V 10 Och sjukgymnastik.
 
veckorna gick både snabbt och långsamt och jag hade fruktansvärda smärtor var och varannan dag... Vissa dagar kunde jag ha en smärtfri dag! 
 
När Lion föddes kändes det genast bättre men gar haft svårt att göra vissa saker precis som efter graviditeten med Julia. Har ändå känt att jag blivit väldigt bra i fogarna på kort tid och kunnat träna det mesta. Igår kom allt över mig. Jag började få lite känningar under dagen som blev värre och värre ... Till sist hamnade jag i sängen och kunde inte röra mig!
 
När A kom hem från jobb fick han fixa alla kvällsbestyr och serva mig med smärtstillande och värmekudde! Sov från och till mellan 18.00-23.00. Sen väckte A mig så vi kunde lägga oss i sängen där jag somnade direkt.
 
idag är barnen lediga och jag har känningar kvar från igår ... Jag försöker att inte belasta bäckenet men det är svårt med en bebis på 7 månader. Jag vill inte behöva ringa hem A så jag försöker ta det lugnt bara.
 
blir det inte bättre så får jag kontakta min sjukgymnast igen ... enorm suck på den!!
 
Tur Lion ville chilla i sängen med mig igår!
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Du kan alltid ringa mig så kan jag komma och hjälpa dig gumman! <3

2013-12-03 @ 14:53:35
URL: http://nattstad.se/tebbie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0