Formen

Ja som det ser ut nu så har jag 6 kg kvar till den vikt jag hade när jag blev gravid. Jag hann bara gå upp 22 kg denna gången!! Jag vill totalt gå ner 8-10 kg och få en fastare kropp. 
Jag försöker hålla igen på godsakerna men det är helt jävla omöjligt rent ut sant när A har semester. Det är glass och gottis och allt vad det nu är! MEN jag försöker hålla igång träningen nåt sånär ändå. När A går tillbaka till jobb och barnen får in vardagsrutiner igen dvs förskola 3 dagar i veckan och normala läggningstider så kommer jag köra strikt! Det är svårt att göra det själv så jag försöker få A på samma spår. Alltid lättare när ingen annan går och musmar på gottigt...visst?
 
 
Träningen är jag nöjd med, kan såklart alltid träna mer och prestera mer men jag tar mig till gymmet och svettas och visst har jag minskat ett par cm runt magen och midjan. Men jag tror att allt släpper när jag slutar ammar och äter bättre igen. Sen måste jag sluta ha sån jävla ångest.,. den dödar mig ibland. Jag försöker låta bli att klanka ner på mig själv...tar en dag i taget... 
 
Det är tur jag har Moa på gymmet, den tjejen är grym och sporrar mig när jag tror att jag inte kan eller pallar. Att hon kutar på löpbandet får mig att hålla ut lite längre än jag annars hade gjort osv.
 
Nä..jag kommer komma tillbaka till en bra form..jag bara måste se till att det ska bli så!
 
 
 
Jag ligger inte helt på latsidan inte!!
 
Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är grym. Du fick ju precis barn och redan nu är du skit duktig som tar tag i mat och träning regelbundet. Jag är stolt över dig. :) puss P.S: Kommer ni nästa lördag?

2013-08-03 @ 19:17:56
URL: http://malinshi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0