Hemlängtan

Hatar att sova borta och framförallt på sjukhus.
Jag mår så fruktansvärt illa, har fått piller för det men det hjälper inte.

Har gjort mitt tredje ctg nu ikväll och Lillebror mår bra.., jag har fina sammandragningar så det känns ju lite najs.

Jag sitter just nu i ett hörn där jag laddar telefonen. Kan inte sova så det lär bli en lååååång natt. Imorrn vid 5 tiden kommer dem in och tar nytt bltr och urinprov. Sen väntar flödes ul och samtal med doktorn.

Nu gör en timme sen låg bltr 130/90 så det känns bra! Inte tillräckligt för att jag skulle få åka hem
Imorrn sa hon men kanske kanske.

Provsvaren visade lite avvikelser, inga akuta åtgärder behövs men mest troligtvis är det HF på gång. Nu ska vi bara hålla bltr nere och se till att jag och bebis mår bra.

Nu vill jag bara att det ska bli morgon, À kommer vid 9 tiden och håller mig sällskap. Behöver jag säga att jag längtar?

Sov gott alla!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0