Ajm Back!!

Helgen har gått i ett!!
 
Vi blev inskickade i fredags. Blodtrycket låg på 155/90 och bebisens fosterljud var inte godkända. Så in för ny ctg och mätning av fostervatten. Fick en OK stämpel i rumpan.
 
Lördagen bjöd på ett frisörbesök och handling inför Jamies kalas.
Klippte av mig ca 5-6 cm och tunnade ut ett par kilo hår haha.
 
Hem snabbt för att fixa iordning innan gästerna kom en ca 30 minuter senare. Jamie fick jättefina presenter och var väldigt nöjd med sitt kalas. På kvällen gick vi hem till A´s kusin som fyllde år. Jag och Jullan gick hem efter vi hade ätit medan A och Jamie stannade kvar en stund längre.
En trött Julia totaldeckade i soffan medan jag var på toaletten. SÖTNÖT!! skulle kunna käka upp henne.
 
Igår, söndag. Skulle Jamie ha sitt barnkalas. Han hade fått bestämma helt själv vem han ville bjuda och var han skulle ha kalaset. Han fick välja mellan att ha det hemma och bjuda några fler eller ha det på något lekland eller liknande och bjuda lite färre. SÅ det blev Busfabriken. Barnen var helt vilda och jag ville avlida ett par gånger haha. Men alla barn klarade sig oskadda och alla barn kom hem med respektive föräldrar till slut hahaha.
Jamie var riktigt nöjd!! 
 
Han har inte rikltigt fattat att han inte har fyllt år än haha. Inte lätt. På onsdag fyller han år och då kommer Micke och Maja hit. jamie skulle få bestämma vad vi skulle käka men jag vet inte. Nuggets och hamburgare hahaha. Vi får se om han ändrar sig. På torsdag tror jag att Matte och Moa hade en överasskning åt honom och det ser han också väldigt mycket fram emot. Julia har väldigt svårt att förstå all uppståndelse kring Jamie och att det är väldigt orättvist att inte hon får göra samma. Svårt att förklara för henne men hon börjar fatta att när det är hennes tur att fylla år så får hon göra en massa roliga saker som inte Jamie får göra. Usch inte lätt =)
 
Nu ska jag skriva ett inlägg om dagens läkarbesök!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0