Förkylt var det här

Julia mår som en pärla idag förutom snorig näsa, hon droppa av förkylningen på mig. Det var längesen jag var förkyld. Det värsta är att huvudet känns som en tickande bomb =(.
 
Var uppe imorse och hjälpte A med barnen. Sen kunde jag inte somna om förren senare och vaknade helt död halv 11. En skål fil med puffar och banan och lite panodil känns det varken bättre eller sämre. Ska bädda ner mig i soffan nu. Jag som behövde åka och köpa ett bälte...suck.
 
Imorrn är det dags för ett besök hos BM, ska bli urmysigt att höra bebisen igen. Hoppas allt står fint till. Jag tycker mig ha känt ett litet fisksprattel och det är ju inte helt omöjligt om än tidigt men inte omöjligt =).
Tänk att jag går in i v 14 på torsdag. Nu börjar det gå undan. Lite mer än 1 månad till Rutinultraljudet..längtar som en tok.
 
 
Köpte en pumpa häromdagen, en stoooooor pumpa! Önskar att Halloween firades lite mer här i Sverige..lite bus eller godis hade inte varit fel.
 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hoppas ni kryar på er!

Jag går in i vecka 14 på fredag och känner, precis som du, att det går lite fort nu =)

2012-10-30 @ 21:52:55
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0