Födelsedagsönskningar

Julia fyller år om lite mer än en vecka bara! Herregud. Hon tror redan att hon är tre år. Kan hända att jag typ tjatat ihjäl henne om hennes födelsedag. Stackars barn haha.
 
Hon ser fram emot sitt kalas iallafall. Hon har bestämt att bjuda på Lussebullar och Julmust. INTE mig emot!! Sen ska hon få en Pippi tårta. Grejjen är att Jullan inte är så förtjust i tårta så jag har legat och funderat. Det gör jag på nätterna när jag varit på toaletten och inte kan somna om. Då kom jag fram till den briljanta idéen att göra en smörgåstårta..(muuuuums) och forma Pippis huvud med grönsaker och pålägg. Visst är det smart?!
 
Tror det får bli så.
 
Julia har önskat sig Pippi leksaker av dem som har frågat och jag gissar att hon lär få Pippi saker så det räcker och blir över. För er andra då som undrat över hennes önskelista. Kommer lite tips. Lite från mig och lite från Julia själv,
 
 
En nya dockvagn! hon knatar runt med sina alldeles för stora bebisar i hennes lilla trädockvagn. Julia tittade på dessa vagnarna och tyckte om den liiiiiila.
 
Kläder är alltid uppskattat. Det ska hon få av oss. Hon är i stort behov av jeans. Snygga accesoarer till håret. Finskor, ni vet såna där små ballerina skor. SÅnt älskar hon. Strl på kläder blir 98-104 bra. Och storlek i skor..hmm 25-26.
 
 
Hon älskar Lego Duplo. Speciellt gubbarna. 
Typ sånt här!
 
Hon gillar även att leka med sitt kök. Så mat och grejjer till köket hade nog varit uppskattat.
 
Lite tips tips tips.
Vi ses på Kalaaaaaset!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0