Chilledill

Har det rätt så lugnt på jobb ikv. Än så länge iaf!

Har gått i shorts hela dagen men det får vi inte ha på jobb så nu sitter jag och svettas i jeans!! Det positiva är väl att det är så satans snyggt när man viker upp byxorna nere vid anklarna.

Svettigt är det ändå. Jag och margareta har kört med alla rutor nere och låtsas att vi åkt cabbe haha.

Sitter just nu och kränger dugestivekex med choklad. Imorrn är det nolltolerans mot godis igen. Börjar bli bra på det :).

Ska jobba kväll imorrn igen så när barnen lämnas på förskolan så ska jag promenera hem till mamma. Det tar ca 2 timmar, lagom :). Hoppas solen steker!

Någon som vill göra nåt med mig i veckan?! Hör av er isåfall :). På lördag är det tjejkväll och det ska bli skitkul.

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0