Sömnlöst

Åååh jag sover inget på nätterna längre. Har så mycket tankar och funderingar i huvudet. Försöker bena ut och sortera men jag är en funderare och stressar lätt upp mig för små ting.

Jag måste veta och helst skulle hag behövt veta exakt hur min framtid ser ut för att kunna slappna av men det går ju såklart inte.

Om jag vill något så vill jag helst att det skulle vara fixat redan igår eller iaf veta att det kommer hända inom snar framtid. Jag hatar ovisshet, tycker inte det är spännande bara skrämmande.

Jag har mycket att klura ut inom det närmsta, jobb, skola? Barn och framtid... Det händer liksom inget. Man har hamnat i hamsterhjulet. Vardagen rullar på. Jag står och stampar , måste komma vidare. Prio ett, fast heltidsjobb eller iaf 75%.

Tur man har världen bästa familj som stöttar mig. André står alltid bakom mig och pushar mig! Han är bäst. Älskar honom över allt annat.

Jag fortsätter leta efter det där jobbet jag vill ha!! Då kan vi stryka åtminstånde ett orosmoment och sp kan man kanske börja sova om nätterna igen.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0