Skit app

Det funkar ju inte med blogg appen igen!! Därför har det varit dött på bloggen. Jag har försökt skicka iväg bilder och lite text men går inte!!

Får se om detta kommer iväg..,

Annars är allt lurre här hemma! Jamie börjar komma ifrån den värsta trotsen och hans utbrott blir lättare att hantera! Julia är på väg in i 2,5 års trotsen med bravur! När ska man få hinna andas?

Jag jobbar och söker lite roliga jobb. Ska se till att få läst matte b nu under våren så att jag sen kan söka in till ssk utbildningen. Vi får la se hur det ska gå till!

Maja skulle ha partajj idag men jag jobbar imorrnbitti så jAg fick bli hemma :(. Annars efterlyser jag lite mysiga middagar med vänner!!

Nu sover Jamie här, har läst en bok om pirater. André läser för Julia.
Ska se om jag kan fixa blogg appen så det blir lite ordning här inne på bloggen.

Puss på et


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0