Tisdag

Annars?
Barnen sover,. slocknade liter efter 18.00. Micke och André kollar hockey. Vi hejar på Brynäs och hoppas de tar hem SM-guldet idag!!
.
Jag har en Budapest bakelse i kylskåpet som väntar på mig..Åhåh!
Har jobbat idag. 7-15.30. Har cyklat som en galning. Jobbar imorrn också, samma tid.
.
Är inne i en ordentlig tänkartid nu. Mycket som planeras och ska klaffa och det är både kul och skrämmande. Jag måste ta körkort. Pissdyrt. Jag är liksom lite rädd för trafiken haha. Jag har inte stenkoll på hur jag får cykla ens. Korsingar och stopp skyltar fattar jag men väjningsplikt och högerregeln är saker jag snabbt kan tänkas glömma bort.
Jag väjer gärna hela tiden haha.
.
Vi får se. Det hade varit otrligt skönt med körkort, avlastar A som alltid får köra. Dessutom har jag större chanser till jobb och olika sorters jobb dessutom.
Nä om man skulle ta fram sin bakelse och njuuuuta.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0