O.S.A

(den där nappen är helt borta IGEN från Jamie. Han slutade med napp i höstas och var utan i 5 månader tills han helt plötsligt kom på att han behövde sova med den. Det fick han eftersom det var nya förskola och mycket som kändes otryggt vid det tillfället. Vi hade som en grejj att helt ta bort nappen på natten den dagen han fyller 4 år och han har varit införstådd med det länge och det har gått bra!)
.
Idag är det sista osningsdagen för Jamies kalas.
Alla har tackat ja utom en.
Så det blir totalt 10 barn.
Jamie har bjudit tre från förskolan och tycker det ska bli superspännande!
Sen ser han framemot att leka med Max trots att dem inte har träffats på 2 år!! Men vi pratar ofta om honom.
Och så ska det bli superroligt att få leka med Elias och Oliver igen.
Grannbarnet Lovisa kommer också och söta Kaylee som han leker så fint med så han har fått ihop ett riktigt bra gäng.
.
Idag måste jag inhandla lite partygrejjer. Han är insnöad på spiderman eller rosa.
Får se vad jag hittar. Jag tycker spiderman är urtrist och jag tror inte han är så speciellt kräsen egentligen.
Sen ska det inhandlas lite till gottepåsarna. Får se vad jag kan hitta på.
Jeans från KappAhl och farfarströja från Po.p.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0