Som taget ur en skräckfilm!

På handkirurgen tar man emot akutfall också, idag fick jag vara med på ett! shit säger jag bara. Jag har drömt mardrömmar om handfrakturer och annat relaterat till APU:n i två nätter men inatt kommer det nog ta priset haha.
Det var sjukt intressant dock och även om jag ett tag kände att jag nog behövde gå ut så tog jag mig i kragen och stannade kvar.
Idag har jag fått gjort lite annat spännande också och det är verkligen jättekul. Nervöst dock när man ska göra saker för första gången men man lär sig.
På avdelningen använder vi oss också av blodiglar, dem är riktigt nästy vill jag lova!
Jag trivs på min APU och min handledare är toppen och låter mig prova på och vara med hela tiden... den sista veckan ska jag göra hennes jobb har hon redan skrämt upp mig med och jag är svinnervös redan för det är klyddigt! Men man lär väl sig...
bjuder på en vanlig syn nuförtiden, Julia har hamnat i trotsens trots och hänkar på brorsan med utbrott och skrik! Vissa kvällar är kaos hahah.
Nä nu ska jag glo litta tv, undrar om jag ska ut på en Powerwalk idag, har varit duktig denna veckan faktiskt. Vi får se.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0