Pirrar i magen

Vet inte riktigt varför, men jag är så löjligt barnslig när det kommer till födelsedagar! jag älskar att fylla år, att få känna att dagen är min. Så ska mina barn också få växa upp... födelsedagen är deras dag då få man bestämma en rolig aktivitet och vad man ska käka och var man ska göra det...det ska allt vara extra speciellt!
Nu fyller jag 25 år men jag tror nog inte att jag kommer komma ifrån min kärlek till födelsedagar. Jag hoppas inte det iallafall =).
Jag har tänkt fylla 25 år men inte mer, nästa år fyller jag 25 igen och året därefter...and so on.
Tråkigt nog är det en UVI jag har åkt på igen...så jag började min antibiotikakur idag. Fick en annan sort denna gången och så fick jag en massa tips på att undvika UVI, men som han sa så är kroppen skapt olika och jag har lättare för att få UVI än många andra. Trist.
Nä nu ska jag lägga ifrån mig datorn,..kanske kan man få lite kli på ryggen om man frågar snällt, jag menar det är ändå min födelsedag imorrn!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0