Inga bilder, inget att skriva

Kameran har legat på latsidan och jag har haft alldeles för mycket att göra. Jag är helt SLUT när jag kommer hem efter ett arbetspass på Handkirurgen. Det är liksom inte som ett vanligt arbete utan jag måste vara på alerten jämt och ständigt och absolut inte missa en endaste liten sak. Jag har hela tiden i bakhuvudet att allt jag gör och inte gör bedöms och jag blir övervakad hela tiden känns det som. Mycket saker att ta in och lära sig. Det är kul men jobbigt.
Jag har iallfall tagit venösa blodprov, kappilära blodprov (stick i fingret), och idag har jag även iglat. Eller jag har inte gjort det själv men närvarat och jag tycker det är riktigt nasty med dessa Iglar. Men det är coolt, deras blodsugande gör ju enorm nytta!
Hämtade barnen när jag slutade idag och dem har käkat Pytt i Panna. SJälv väntar jag på A som är på personalmöte. Han har lovat att ta med sig sushi hem och jag har lagt rosévin på kylning. Det ni!
-----------------------------------------------------------------------------------
Ja sorry alltså, detta går bli ett skittråkigt inlägg utan bilder. Jag avskyr att blogga utan men jag vill mest visa att jag lever och att jag återkommer! =)
Ha en fin kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0