Idag är det jäkligt tungt

Idag är det svårt och jobbigt att vara mamma. Barnen samarbetar inte överhuvudtaget. Jag pratar för döva öron och lagar mat åt kräsna hungriga barn. Ingenting är rätt och ingenting blir rätt. Jag är en kass mamma idag. Jag känner det ända in i hjärtat. Jag försöker vara barnen till lags men det blir bara fel.
Det känns extra tungt idag när barnen tjafsar och bråkar med varandra om allt och inget. Det känns extra tungt att vara rättvis när man försöker komma fram till vem som gjorde vad.
Idag är en sån dag.
Jag är trött. mentalt trött. Märklig känsla.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag lovar, du är inte ensam!!! Har en bestämd sex åring och en super trotsig tre åring. Aaah man blir bara så trött ibland. Man älskar dem men fan vad det är jobbigt ibland!!! Man får inte glömma att man inte är ensam med att ha det så. Det är bara att ta sig igenom! Kram

2011-11-01 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0