Söndag

Idag är jag mer än sönderstressad..ordenltigt sönderstressad må ni tro!
Imorrn har jag en stor inlämning samt en redovisning och jag är välsigt oförberedd pga av klydd. Nu har jag bestämt mig för att arbeta solo och kommer få börjar från scratch men det känns bäst så..alltså kommer jag plugga sönder hjärnan ikväll..

Vi hade Malin, Sebbe och Kaylee här igår..mysigt! Jamie och Kaylee lekte skitbra redan från början och bråkade inte en enda gång. Malin fixade mitt hår och jag är så jäkla imponerad av henne. Och riktigt tacksam över att hon pallade fixa till det,

I förmiddags tog vi på oss och gick bort till en lekplats över gatan. Jättefin och barnen tyckte det var skojj. Solen sken och just där var det alldeles vindstilla.

Nu ska vi snart åka iväg till Mimmi och hälsa på Vincent. Hittade ingen barnvakt så barnen får stanna i trädgår´n så vi inte drar med några eventuella sjukdomar eller bakterier. Vi kör en snabbvisit idag mest bara för att få se underverket.

Igår var vi föressten på lantbruksmässan och tittade på djur. Jamie klappade både kalven och hästen och satt på ponnyn. Jag klappade både häst, gris, lamm, får och kalv. Och viiilka tjurar där stod. Jävlar , dem vägde runt 1,6 ton allihopa. Stört läskigt stora djur.

Vi hade en mysig förmiddag iallafall...=)




Kommentarer
Postat av: Malin

tack för igår. Hur gick det hos Mimmi? :) Härligt att gosa bebis. Tur att du gillar håret. Kramis

2011-03-27 @ 20:27:20
URL: http://malinshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0