Räligt mätt

A gjorde en tacogratäng och till efterrätt (vilket vi vääääldigt sällan har) blev det Vienetta glass(?)

Jag åt inte mycket av något av det men blev så jäkla mätt ändå. Konstigt.

Barnen sover i detta hushållet samt A. Men snart ska jag väcka honom!
Han är extremt duktig på att somna snabbt. Man kan lämna honom i 1 sekund och då visar han absolut inga tecken på att vara trött men tro fan att han somnar, säkerligen under en blinkning.


(Julia i magen v 24-25)

Åååå jag längtar efter sommar helt apropå!

Puss


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack :) ja jag har också alltid ätit sötsaker varje dag men nu har det blivit för mycket av det goda och jag kände att nu måste jag vända det här.

Annars hade jag aldrig slutat ;)

2011-01-08 @ 20:13:53
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: ann

här har jag hittat en ny rolig blogg :) Alltid lika kul!

Har två grabbar som är nästan lika gamla som dina, då blir det lite extra roligt :) (Födda juli-08 och nov-09)



Haha, känner så väl igen det där, min karl somnar innan han lagt huvet på kudden på kvällarna även om han sagt innan att "jag är inge trött, jag kommer aldrig kunna somna"

2011-01-08 @ 22:30:15
URL: http://annottosson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0