Brio Spin får tummen upp




Hemskt dåliga bilder men jag eller ja vi alla är faktiskt riktigt nöjda med vagnen än sålänge. Jag har varit väldigt orolig över att jag valde fel vagn men Julia har gott om plats och verkar sitta bra. Den är så ooootroligt skön att köra och jävligt snygg. Den rosa färgen är väldigt mörk och är lite åt det lila hållet. Jättesnyggt!

Det vita chassit ska vi inte ens tala om..snyggt, snyggt..snyggt.

Kvällen till ära käkade vi donken mat.
Vet ni varför?
Jag sökte jobb på donken igår aahhaha... jag är i behov av vilket extra jobb som helst..iom jag pluggar så lite så är det ju skitbra och tjäna pengar. CSN pengar kommer man inte långt med. Dessutom har jag bara scn i 2 månader.

Dem ringde iallafall idag..och bad mig komma på intervju på tisdag. Kul!
Jag lekte alltid mc donalds när jag var mindre och det hade nog varit skojj att serva donken mat!

Nu ska A iväg och spela bandy. Barnen är lagda och jag hoppas på en lugn kväll.

Trevlig fredag.
Puss


Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Snygg vagn! Vi har en Brio Race, men skulle nog vilja ha en med snurrhjul ;p alltså en Brio Spin!

2011-12-18 @ 22:16:31
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0