Bildbomb

Min Iphone dog igår, bara sådär. A räddade den och sen var jag riktigt snabb på att sätta över bilderna på datorn från telefonen... vill ni se några?
Ja det får ni iallafall...
Mina snygga killar i september någongång! dem står vid kanalen och trycker på knapparna till vattenspelet.
Jag och min finfina...
I taxibilen påväg till KOI i think. Malin ser ut så i verkligheten också hahaha
Min gladaste fis och hennes osminkade mamma...vilka goa kinder.
Mina och Majas urgoda Lussebullar!
Kusinerna på Love och Viggos kalas.
köket, ser ni att jag har målat stolsbenen. Nu ska vi bara färga tyget på stolarna...snyggt.
Vår adevents"ljusstake" haha.
Men titta....dem är sååå satans söta att man vill käka upp dem!!!
Jag och the love of my life! snart 5 år tillsammans..Älskar dig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0