Det går fort framåt!

Hur har ni det?
Vilket hörstväder som har dragit in...redan?!
Man märker att sommarn lider mot sitt slut och det känns riktigt trist, jag har inte haft sommar detta året! 3 veckors semester har A och barnen haft och jag har inte hunnit göra något med dem förutom ett besök på Ystad djurpark. Illa.
Jag skulle vilja dra utomlands till vintern. Eller iallafall till våren. Skulle också velat ta en weekend tillsammans med A bara. Någon som är villig att ta sig an våra två wildkids 2 nätter och 3 dagar? =)
Jag jobbar kväll idag, så även igår. A är iväg och spelar golf tillsammans med några kompisar. Tråkigt väder dem får spela i tyvärr. Barnens farmor och farfar kommer och hämtar kidsen vid lunchtid.
Tänkte jag skulle baka lite muffins med barnen nu på morgonen men vi har inga ägg och jag vill helst inte bege mig ut i regnet med båda barnen för lite ägg. Baka får vi göra en annan dag istället.
Skulle varit ledig i helgen med tog på mig jobb på fredag och lördag också. Ledig söndag! Jobbar 7-14 imorrn så det blir lite sömn inatt men så kan det bli. Imorrnkväll kommer Nille och Lotta hit och käkar och umgås. Trevligt!
Vår stora lilla tuffing fyller snart 2 år, hon var bebis nyss!

Jag förundras varje dag över hur mycket hon kan ..hon pratar hela meningar ( 3 ordsmeningar). Hon härmar allt och är väldigt nyfiken på livet. Ojj vad hon lär sig snabbt. När barnen börjar på förskolan nästa vecka så kommer dem märka stora förändringar på Julia, hon har vuxit så enormt och utvecklats mycket på kort tid. Somsagt, förundrad och stolt. Tänk att man får vara med om deras utveckling, steg för steg och följa dem i medgång och i motgång. Jag älskar det!
Nu ska jag plocka undan lite till sen ska jag mysa med kidsen.
Ha en bra dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Ja, kan man stoppa tiden månne tro?

2011-08-12 @ 13:35:28
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0