Vårig söndag

God förmiddag.
Allt bra?
Är det bara jag som stormtrivs i det härliga vårvädret?

Igår var barnen ute i solen å lekte i bara tjucketröja en stund. Vilken frihet för dem. Det var närmre 16 grader i solen!

Var på kalas hos Kaylee igår och fick goda hembakta kakor och en superfin tårta.






Malin hade gjort Lollicakes. Såna tänkte jag göra till Jamie´s kalas också så det var kul att få testa dem. Riktigt goda!





inte det lättaste att få ett foto tillsammans på barnen längre. Båda var iallafall klädda i kläder från Lundmyr Of Sweden. Ett ett mina favortimärken till barnen. Jamie´s tröja från Preppy kollektionen är lite stor fortfarande men ypperligt snygg, dem jeansen skulle han egentligen inte ha haft men dem andra var i tvätten haha.
Julia´s klänningen sitter faktiskt jättebra men koftan däremot är alldeles för stor men jag köpte för stor storlek. Hon lär växa i den ;).
Conversen invigdes igår..tuffa kidz.

Julia trillade och slog sig igår, i sandlådan. Fick en stor blåtira under höger öga stackarn.


Idag ska Jamie åka med farmor och farfar på Cirkus. Ojj vad han tycker det ska bli kul!!
Jag och A ska dra med Julia till IKEA och leka 1 barnsförälder. Måste köpa gräddbullarna med hem. Åååh vad dem är goda.

Hoppas ni får en superfin söndag,..vi ska strax klä på oss och gå ut i det fina vädret.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0