Panikkänslor

Jag är tandläkarrädd, väldigt rädd. Dock har jg tagit tag i det här och idag är det dags för mitt andra besök hos världens bääääästa tandläkare!..Hon får mig att känna mig väldigt lugn och i trygga händer när jag är där.
MEN idag ska jag rensa ur nerven eller något i min söndriga tand för att rotfylla den nästa vecka. Så idag kommer det göra ont och bara bedövningssprutorna (jag brukar få 4 st för att den ens ska ta sig) gör mig svinnervös.
Jag ska vara alldeles ensam idag och jag känner redan nu att panikkänslorna börjar infinna sig. Jag mår illa..fruktansvärt illa och jag vet att det kommer bli ännu värre när jag väl sitter i väntrummet.
Jag måste göra det, så är det bara!! Kostar skjortan gör det också...Inget kul alls. Men när denna tanden är klar så är det bara småsaker kvar att göra i munnen sen ska jag gå med i den där tandvårdsgrejjen när man betalar en summa per månad. Så är det med det.
Ska ta en alvedon i förebyggande syfte nu innan jag beger mig...
Önska mig lycka till.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0