Jobbigt

Klarade förresten provet! yeay på mig..eller hur?

Men måste komplettera lite på en inlämningsuppgift som lämnades in förra veckan. ÅÅÅh!!! jag som trodde att jag äntligen kunde släppa social omsorg men icke. Ja ja..det är bara till att fixa det såklart.



Ikväll är A iväg med jobb. Barnen somnade fint som dem ska i sina sängar och jag sitter här och tittar på Master chef..eller ja mästar kocken. Senare är det Greys anatomy ...tjohoo. En bra tvkväll med andra ord.

Jag är, by the way skiithungrig. Vill ha sushi idag med. Såld...sååååld på sushi.

Måste börja planera Jamie´s kalas också..bara 18 dagar kvar till han blir 3 år..vår stora kille. Han ska iallafall få ha Handy Manny kalasset..muggar, tallrikar, duk och ja ni vet. Han och kusinerna får dukas så fint. Till oss vuxna tänkte jag såklart göra ett färgtema as always. Längre än så har jag inte kommit. Jag ska iallafall inte baka själv, det hinner jag inte tror jag. Tårtan däremot ska jag göra själv..tänkte göra något HandyManny liknande. Får spana vidare.

kanske fiskedamm till barnen?

Lista måste jag skriva.

Ni vet väl att ni kan se Jamie´s önskelista under kategorin; Vill Ha!


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja det är märkligt. Men fint var det i alla fall. Och fungerar hur bra som helst att ha som klänning med. :) Låter som att det blir ett spännande kalas. :P Kram

2011-04-07 @ 00:07:03
URL: http://malinshi.blogg.se/
Postat av: Maja

Yay på daj! Bra jobbat! :D

Puss!

2011-04-07 @ 11:56:22
Postat av: Sophie

GRATTIS!!! Den känslan är underbar! Nu förtjänar du allt lite sushi :)

Kram

2011-04-07 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0