Spontanitet

Igårkväll vid 21tiden kom Sebbe och Malin Kaylee förbi oss bara sådär från ingenstans. Med sig hade dem Jordgubbschampagne, jordgubbar och vit och ljuschoklad som vi smälte och doppade jordgubbarna i. Men shit vad gott!! dessutom tog dem med sig ett sällskapsspel som vi spelade.

Så himla mysigt med sån spontanitet...

Tack för sällskapet!! gör vi gärna om fler ggr.

(Bild lånad från google.se)

Annars idag har vi varit på Ica Maxi imorse och handlade förnödenheter sen åkte vi hem och jag gjorde helgrillad kyckling för jag skulle använda köttet sen för att göra en kycklinggryta. Vid 13.00 kom A´s föräldrar förbi och fikade sen stannade dem med barnen så jag och A kunde åkte till sjukan och hälsa på A´s farmor. Skönt att kunna göra det utan barnen.

När vi kom hem igen var svärisarna ute med kidzen på dagisgården´, vi stannade ute en stund sen skulle svärisarna åka hem.
När dem åkt gick vi upp och badade barnen och somnade Julia för hon var sååååå trött. Helt fel tid på dagen.. menmen. Jamie var astrött och somnade men vi fick väcka honom. vi provade med allt och till slut fick jag säga att han och Pappa skulle bygga lite..DÅ vaknar han till och blir alldeles speedad haha.

När dem bygger och Julia sover..gör jag kycklinggryta med ris.

Smarrigt!!

Nu ligger Jamie och ska somna och Julia ska läggas alldeles strax...


En ingående berättelse om min dag...det var längesen hahah.

Hörs vänner!

Puss


Kommentarer
Postat av: Erika

Lät inte helt fel med jordgubbar & choklad inte :)

2010-10-11 @ 22:42:01
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0