Sommar?

Så varmt det är idag!
Jag svettades som en ko när jag promenerade bort till Maxi med syskonvagnen. Jamie och Julia hade vindfleece och jacka/katvigoverall. Det var alldeles lagom i skuggan men när vi på vägen hem stannade på lekplatsen för att leka och gunga så var det nästan sommarvärme (typ). Jag dog nästan av svettnigar och plagg efter plagg åkte av mig. Jamie och Julia verkade inte vara lika varma som jag. Kanske eftersvettningar från inatt. Kanske hade en släng feber då. Ja ja.. det var och är iallafall jätteskönt höstväder idag. Vi är hemma nu men ska försöka komma ut en stund sen igen.

Jag har precis tagit två panodil. Det känns lite bättre men jag känner av huvudvärken hela tiden. Den ligger och maler. Precis sån huvudvärk hade jag när jag fick problem med blodtrycket och senare fick HF under graviditeten med både Jamie och Julia.


Jag lever iallfall..det är ju skönt!

Nu måste jag ta tvätten..den tvätt jag tvättade igår men glömde hänga upp och som luktade apa imorse när jag kom på det. Den tvätten har ajg nu tvättat om hahaha...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0