Kväller

Barnen sover sen 1,5 timme tillbaka. A antagligen likaså.
Är fasansfullt sugen på nåt sött men har inget smarrigt hemma... får se om jag knatar bort till jourbutiken eller inte.

Har inget kul att uppdatera er om tyvärr så det här inlägget är rätt så jätteonödigt egentligen.

Hittade en kul "grajj" man kan göra med sin blogg som många bloggar gör. Ett 30 dagarsschema på saker man ska skriva om... funderar på om jag ska slå till med det eftersom jag ändå inte har något kul att skriva om just nu.
Det tål att tänkas på...

Imorrn ska jag träna igen efter att barnen har blivit lämnade på dagis...sen undrar jag om jag inte ska sticka in till stan och roffa åt mig en Brio Sing. Ååååh beslutsångest.

fredag har vi blivit hembjudna till Malin och Sebbe på middag!
lördag har vi blivit hembjudna till Mimmi och Jimmy på middag!

Vi tackar och tar emot.. så himla skönt helg. Slippa laga mat och dessutom få umgås med finfina människor... mi lajki.
Söndagen är nog tom och på måndag ska jag få äran att få följa med Mimmi på ett blodflödes UL. Längtar!
Tisdag fyller älskade finaste Love 1 år... helt sinnes... helgen därefter bjuds på kalas för Viggo som fyller 4!!år och för Love.

Känns som att man är fullboad alla helger fram till nästa år. Brukar viserligen vara så inför Jul och Nyår. Bara mys.


Nu får gå in och väcka A så vi hinner ha lite kvalitetstid med varann.



Hennes namn borde vara Bus!


Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken fin bild!! :) och dom ögonen ser ut som dom är fullspäckade med bus :D Puss!

2010-11-17 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0