Kliar i fingrarna

babyshop idag och fram till inatt är det 30% rabatt på alla Lundmyr Of Sweden kläder.
Jag har klickat i och klickat bort säkert 20 ggr. Och varor har tagit slut allt eftersom =(.
Men nu är jag så sugen på att klicka hem dessa...

Denna ville jag först ha i röd(slut), sen i svart(slut), sen i randigt(slut). Men den vita är fin.

 

(koftan).

Gaaah jag vet inte. När kommer hon få användning av en vit klänning?! inte så jättepraktisk. Koftan är bara föööööör söt. Men är det en Julia kofta? Tofflorna känns fortfarande för dyra för att bara ha inomhus ibland. Trosorna är ett måste om jag köper klänningen. Finns i helt vita också.Tror det blir dem i såna fall.

Kan inte bestämma mig. heeeelp!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0