Magen

God kväll!!
Har satt mig i soffan efter en heldag ute med la familia! Vi har verkligen inte satt en fot inne i lägenheten sen kl 11 idag. Vi har mumsat på god mjukglass och avnjutit den godaste grillade maten på länge!!
 
Tänkte för er som var nyfikna på hur magen dragit sig tillbaka nu efter tredje graviditeten så tog jag en bild i förmiddags. Dock med kläder för degmagen i sig är inget vackert att se på. Men det ska såklart bli ändring på det såfort mitt bäcken känns okej!
 
 
13 dagar efter förlossningen har jag tappat 12 kg. Utan att röra ett finger. Jag var ju fylld av vätska så det kom inte som någon överasskning direkt. Nu har jag 8 kg kvar. Ska bli spännande att se om dem kommer bli svåra att bli av med eller om dem kommer försvinna allt eftersom. 
 
Jag känner mig rätt nöjd med hur magen dragit sig tillbaka och igår provade jag göra plankan för skojs skull för att se om jag ens orkade stå i planka och visst klarade jag en Minut utan några större konstigheter så jag ska nog kunna få fason på min kropp en dag.
Det får bli när mitt amningssug efter wienerbröd försvinner hahah. Jag skulle kunna käka wienerbröd hela dagarna om jag fick..Mmmmmums!
 
Jag ser verkligen fram emot att börja träna igen. Däremot tänker jag inte stressa fram något. Det ska bli skönt att få börja med barnvagnspromenader i lite snabbare tempo.. ja herregud vad fit jag ska bli haha.
 
Eftersom det är helgdag idag så har jag ju såklart en liten gottepåse i skafferiet. Den ska snart plockas fram och så blir det hockey på tv:n
 
Puss puss!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Limhamn ska få se på promenader! Gör dig gärna sällskap:)

2013-05-09 @ 19:54:31
Postat av: Sussi

Åh! Tänk om det kunde gå så smidigt för mig med att bli av med kilona efter förlossningen =) Men just nu verkar det inte bli någon förlossning över huvud taget.. hyresgästen vägrar lämna lägenheten!

Svar: Det gör det nog. Nu står vågen still så det är nog bara vätskan som försvunnit från mig. Jag bara läääängtar tills jag kan börja träna. saknar det döö mycket =). Snart tittar Neo ut. Jag är inne och tittar varje dag hos dig..så dålig på att kommentera men jag läser och tänker på dig =) Kram!!
Linnéa

2013-05-12 @ 19:17:03
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Sussi

Ja, gud vad lycklig jag blir när jag tänker på att få kunna träna och röra mig som vanligt igen =) Söt du e! Stor kram.

2013-05-14 @ 19:16:26
URL: http://www.tussilulls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0