Back to normal

Idag gick A tillbaka till jobb vilket betyder att han smyger iväg innan barnen vaknar och jag blir ensam med alla 3 och all vaardagsbestyr. Frukost ska serveras, Lillebror ska ammas och bytas på. Kläder ska fram och tas på på samtliga och däremellan ska jag också bli klar. Klockan 9 är det samling på förskolan, idag var vi där prick!! Bra jobbat eftersom vi steg upp 7.45. Sen Hade Jack levererat bajsblöja såklart. Det hör till ovanligheten här hemma så det var verkligen välplanerat.
 
Lämningen av barnen gick strålande, det var flera månader sen jag lämnade barnen på förskolan och det känns så skönt i hjärtat när dem vinkar glatt hejdå och ser fram emot ett dag på förskolan. =)
 
Här hemma har jag gjort tråkiga ting som ordnat med lite tvätt, och disk. Måste rendbädda också men det får jag göra i eftermiddag för snart ska vi knata ner till EH för lite fika med Mimmi och Tilma.
 
Jamie ville bli fotograferad bredvid Jack...
 
Det ville inte Julia hahaha.
 
Hej hej Mammaland, nu är vi igång på riktigt!
Hoppas på en helt underbar föräldrarledighet med snälla barn höhö och mycket mys...solen får gärna lysa på oss hela sommarn också. =)
 
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0