Midsommardagen

Godkväll!!
 
Kan man bli bakis på Pepsi Max? jag vaknade 6 imorse när Lion väckte mig för lite käk och kände mig sååååå bakis. Kunde knappt öppna ögonen. Jag har alltså sovit bort denna dagen kan man säga. 
 
Vi hade en supermysig midsommar igår. Fattades midsommarstång och kransar men annars vart det fulländat. Goda glada vänner och ännu gladare barn. God mat och gott om dricka och godheter.
 
Vi hade ställt upp ett stort tält på gården och dukat fint. VI hade värmelement och lampor inne i tältet för att kunna sitta ute till sent. Barnen lekte sååå fint och Jamie var helt lyckligt över att Elias var där. Dem lekte så fint i flera timmar utan ett endaste litet bråk eller psykbryt. Behövde inte tjafsa med några barn alls. Julia var nöjd sålänge hon fick sitta i knäet framåt kvällen och somnade sen i sin vagn. Lion var vaken och fisig under dagen ,men somnade gott vid 21 tiden och sov till halv 2 för käk och vaknade sen 6 imorse. Barnen vaknade runt 10 tiden imorse. WOW!!
 
 
 
 
 
 
Vet ni vad?! inte en endaste droppe regn föll igår...hallelujamoment på det!
 
Lejter gejtor. Puss!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0