Babymassage

Idag har jag och Lion varit på Babymassage på BVC. Mimmi och Tilma som går på samma bvc och som har samma BVC sköterska var såklart också där.
 
Lion sov sig igenom hela massagen och småtittade emellanåt. Han verkade njuta till fullo. 
 
 
Den här "kursen" är i tre omgångar och jag ser verkligen fram emot nästa vecka.
Idag fick vi lära oss att massera barnens ben, mage och bröst.
 
Efter massagen packade jag och Mimmi ner bebisarna och gick bort till Espesso house och lunchade sen vidare in på Lindex där jag plocka åt mig lite godingar till barnen samt en sjömansdress till Lion att ha på Dopfesten. Vidare in på willys för att köpa lite förnödenheter och sen hem en stund till gården för att sola lite innan Mimmi och Tilma åkte hem.
 
A är på personalmöte så jag och kidsen har precis käkat lite. När A kommer hem sticker jag äntligen till gymmet för ett första träningspass sen många månder tillbaka. Får sällskap av Moa så det är najjs.
 
 
 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0