Semester

I torsdags gick barnen sista dagen på förskolan för att nu ha semester. Barnen hade med sig varsin liten present till sina förskolelärare!
 
I fredags packade jag med mig kidsen och åkte bort till Emporia för lite shopping. Bland annat en födelsedagspresent till Julias dagiskompis som hon skulle på kalas hos på lördagen. Fick också köpt vad jag skulle till A i 30 års present. SÅ SKÖNT!!
 
Lördags morgon hjälpte A sin kusin att flytta och jag och barnen underhöll oss så gott vi kunde. När A kom hem tog han barnen och lämnade av Julia på kalas medan jag gick och tränade. På kvällen kom Micke och Maja hit och mös.
 
Söndagen bestod av ännu en shoppingtur på Emporia fast denna gången var hela familjen med. A hittade ett par snygga skor, Jamie köpte en t-shirt och gangnam style strumpor haha. Julia valde en Lila vindfleece på Polarn och Pyret och jag och Lion fick ingenting. Hahah
 
Efter Emporia styrde vi bilen hem till A´s föräldrar där vi blev bjudna på jättegod mat och barnen fick uppmärksamhet som heter duga som alltid när vi är där. Lion var på gnäll humör trots att han fick fina kläder av farmor. 
 
Imorse väckte Lion mig kl 05.00 av att ha lagt en redig bajs. Tack för den. Jag hittade A och Julia i soffan. Där sov dem gott. Lion somnade om lagom till jamie och julia vaknade så var morgonen igång. Fick gjort väldigt mycket imorse! Vi har också hunnit med en promenad i Limhamn samt lite handling inne på WIllys. Nu har vi precis käkat lunch och barnen sitter och ritar medan Lion sover.
 
Nu ska jag gå och hänga lite tvätt...sjukt kul. NOT! i eftermiddag blir det en tur till gymmet..längtar!
 
 
Lion kl 05.00 imorse.
 
Nybadad kille igårkväll.
 
 
Mina två andra favoritkillar på Emporia igår.
 
Puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0