Tröttheten from hell

Alltså jag har hamnat i någon sorts dvala. Jag skulle troligtvis kunna sova hela dygnet typ. Jag är så trött trött trött!
 
Idag har det inte hjälpt med huvudvärk, abnorma hjärtklappningar samt fogsmärta på det.
Fattar inte varför min kropp strejkar! 
Varför vill min kropp inte bara uppskatta grejjen med att bära ett barn. Jag försöker vara positiv dagarna i ända men jag börjar tappa det igen. Jag tycker dagarna går låååååååångsammare och lånsammare och mina fogar jävlas med mig hela dygnen. 
 
Jag som ville njuta ordentligt nu denna graviditeten,.. Jamie´s graviditet var väldans oplanerad och sådär pangbom, julias var planerad men kom tidigare än va vi trott. Denna gången hade vi liksom försökt tajma det litta. 
 
Fan vad surt att man inte kan planera hur livet ter sig ibland..
Ja ja...NYA tag!
Imorrn är en bättre dag,.
 
 
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0