Fått napp

... halledau vilken rubrik haha.
 
Nästan precis kommit innanför dörren efter en lång och mysig fika med Janina! Tänk att hon snart ska bli mamma för första gången..så himla roligt!! hon vet inte vad det är för en liten som kommer ut men gissar på en pojke..jag också. Hade varit kul för våra Lillebror om han fick lite killkompisar liksom =).
 
Efter fikan tog jag en snabbis inne på Willys.. köpte lite nappar till Lillebror. Det hade kommit ut ny coola nappar men fan det är dyrt med nappar och tänk om Lillebror blir en sån där bråkig liten skit som inte ens tar napp!! =)
Köpte iallfall två paket och en napphållare..
Skulle kunna köpa två paket till minst ..dem var ju sååå söta.
 
 
De nya som har kommit är från Esska och modellen Happy. MAM napparna köpte jag för att Jamie och Julia har använt dem alltid och jag hade inga hemma i den modellen tycker gott det får komma ut lite nya glada färger nu till våren.
 
Nu ska jag vila en stund innan familjen kommer hem!
 
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så fina :) älskar MAM napparna.

2013-01-25 @ 16:35:24
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Maria - Fabulous Life

Än så länge älskar jag vår Joolz men vi har ju knappt börjat använda den så jag ska uppdatera med vad jag tycker när vi har testat den lite mer :) Vi får inte gå ut än så nu har vi den i vardagsrummet och det är så fantastiskt skönt att kunna flytta med henne dit vi är så det kommer bli svårt att vänja sig att inte ha någon vagn inomhus :)

2013-01-25 @ 19:20:15
URL: http://Mariafabulouslife.blogspot.se
Postat av: Ida Nilsson

Det är roligare med fina nappar och dessutom är det lättare på förskolan sen att hålla isär dem ;)

Svar: Jag älskar att köpa nappar när det kommer ut nya roliga färglada varianter =)
Linnéa

2013-01-26 @ 19:15:05
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Jag önskar lite roligare tryck på napparna. Ida gillar bara MAM och de är så lika allihopa....

Svar: Ja samma här! Mina barn har bara använt MAM under de första månaderna men sen också lite esska när dem blivit lite äldre. Jag hoppas att det kommer ut lite nytt och fräscht nu till våren =)
Linnéa

2013-01-26 @ 22:03:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0