Deckad

Min barnmorska varnade mig för trötthet efter akupunkturen idag...ja ja sa jag och gick hem. Barnmorskan ringde nån timme senare och frågade hur jag mådde,,,lite trött var jag allt men inte mer än så. Jag la mig i soffan och somnade från ingenstans!! minns inte ens att jag somnat och vaknade när A ringde och var på väg hem. 
Läääskigt!
 
Måste ju betyda att nålarna tagit bra denna gången. Fogarna gör såååå ont nu men jag brukar ha ont samma dag som jag fått nålarna. Hoppas det känns bra imorrn.
 
Nu är A iväg på hockey och barnen sover. Jag tänkte att jag skulle duka fram lite gottis till mig. Fira fredag lite sådär i förväg. =)
 
Lillebror är pigg och vaken, väldigt mysigt. Känner mig mindre ensam då!
 
 
Så trött efter julhelg och nyår... syns på långa vägar att man sovit som en kratta flera nätter i rad.
Inatt fick vi dessutom 2!! nattgäster. Julia är stammis, hon kommer 6 nätter av 7 antingen när vi ska gå och lägga oss eller mitt i natten. Jamie kommer aldrig upp men inatt smög han in och la sig i fotändan. Vet inte hur många ggr jag råkat sparka till honom, stackarn. Vi har en alldeles för liten säng  haha.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0