3D/4D ultraljud

Jag är så spänd inför ikväll! 
 
Undrar så mycket hur han ser ut, undrar om vi kommer kunna ana vem han är lik, om han har hår som syns eller bara lite fjun som storebror hade. Kommer han gömma sig och göra det besvärligt för barnmorskan? ja det gissar jag att han kommer haha.
Hoppas vi kan få många fina bilder på honom och att allt ser toppen ut! det är såååå länge till innan vi ska vara där men den som väntar på något gott..
 
Jag ska hämta kidsen på förskolan idag, första gången på flera veckor! fogarna känns mer ok idag än i går så jag hoppas på en smidig tur dit och tillbaka. Dem var väldigt exalterade över att jag skulle komma och jag är lika glad! A har personalmöte ikväll så därför hämtar jag. 18.30 har vi sen tid på Emmaultraljudskliniken!
 
Nu ska jag försöka plocka lite smått här hemma och tvätta åtminstånde en maskin tvätt. Tänkte hämta barnen tidigare än vanligt så vi hinner mysa lite innan farmor och farfar kommer.
 
 
Dagens bebismage. Vecka 26+1 (27).
Tänk att magen ska växa i minst 12-14 veckor till hahaha..jag kommer troligtvis att explodera!
 
Ha en fin dag,. Puss

Kommentarer
Postat av: Cuisette

Åh, vi gjorde också 3D-ultraljud och det var så himla häftigt! Helt plötsligt inser man att det faktiskt är en riktig liten person som gömmer sig där i magen. Jättekul att 3Dbilderna var så himla lika bebisen som kom ut sen också.. :) lycka till!

Svar: Ja det är verkligen en upplevelse!! =)
Linnéa

2013-01-31 @ 14:50:56
URL: http://www.cuison.se
Postat av: Veronica Jakobsson

Vad du är fint gravid!! Snygg:)

Svar: tack vad snällt!! =)
Linnéa

2013-01-31 @ 20:56:08
URL: http://4livliga.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0