Syskonmatchning

Jag är lite töntmorsa måste jag erkänna. Jag älskar ju att matcha kidsen. Försöker klä dem i likadana kläder eller åtminstonde färgmatcha... det blir ju snyggast ;)..
 
 
Här i kläder från Polarn och Pyret.
 
 
Så olika barn. Brunhårig och mörk och brungröna ögon. Rödlätt, ljus och blå ögon.Ljus, mellanmörk och mörka ögon.
 
Idag har kidsen hängt på förskolan ett par timmar. Jag och Lion lyxade till det med en Espresso house frulle. Sen hade jag ett inbokat möte hos barnmorskan. Nu kan jag äntligen trappa ner på min blodtrycksmedicin!! Disskuterade hur det kommer se ut vid en eventuellt ny graviditet osv. Barnmorskan gullade med Lion och så ordnade vi så att det inte bli fler barn på ett tag hahaha.
 
Hämtade hem kidsen och nu väntar vi på Pappa A. Det vankas storhandling av mat och så kommer M&M hit och käkar lite Thai tror jag.
 
Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Så fina barn ni har! Verkligen 3 olika men så söta! :)

Svar: ååh tack detsamma! visst är dem olika haha så konstigt ändå =)
Linnéa

2013-08-28 @ 19:02:42
URL: http://stinolino.wordpress.se
Postat av: Magdalena

Ni har 3 jätte söta barn och coolt att dom har olika hårfärger!!! :) åh du hittar sååå fina kläder till dom, får mycket inspiration av dig på kill kläder :) Kram

Svar: Du är så snäll! jag är ju väldigt intresserad av barnkläder och blir glad när det blir bra haha..bra när man får inspiration av varandra! kram
Linnéa

2013-08-29 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0