Godmorgon

Måndag! Ny vecka...nya möjligheter,..
Helgen har gått i ett. 
Fredagen bestod av leverans av den nya soffan vi beställt. Som sen skulle byggas ihop. Åh herregud, tur jag har en handyman hemma. Soffan blev perfekt!
 
 
Lördagen innebar en sväng på Prenatal för att ta lite nya blodprover. Visade ingen försämring men fortfarande mycket vila som gäller. Barnen hängde med Farmor och Farfar under dagen och sen kom dem hem här och åt god mat.
 
Igår åkte A iväg tidigt på morgonen för att spela lite golf och ja och barnen chillade här hemma. När solen sen tittade fram lagom till A var hemma gick vi ut på gården och hängde lite. Sen kom Micke och Maja så då förflyttade vi oss till espressohous för lite fika på uteserveringen. SÅ GOTT!!
 
Köpte med oss lite tillbehör till den kommande tacomiddagen. Placerade oss på vår balkong där vi avnjöt god salami, kex, brie och rostbiff. SÅ avundsjuk jag var på osten...kunde sitta på balkongen och njuta av solen ett bra tag innan vi sen platsade oss i vår gigantiska soffa!
 
 
Barnen la sig i bra tid och vi käkade tacos när dem hade somnat.
Helgen har verkligen sprungit iväg.
 
Idag är mina bäckensmärtor riktigt obehagliga. Har ojjat mig hela natten och varit så förbannad över att jag behövt gå och kissa 700 ggr. 
Har tid hos barnmorskan idag för lite kontroller som läkaren tyckte hon skulle göra. Vet inte riktigt vad med vi får se.
 
Jag bara håller alla mina tummar och tår att blodtrycket inte är tillräckligt högt för att åka in på kontroll på KK.
Hör av mig senare!!
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0