Dags att åka in

Efter en riktigt dålig dag igår och natt för den delen mådde jag som en prinsessa efter en dusch i morse.

Mötte upp À hos bm.
Gick inte riktigt enligt planerna.
Lillebros hjärtljud var fina och han rörde sig hejvilt, mycket plats i magen säger bm. Kollar hur han ligger, vart ju fixerad förra veckan.. Men den busen lurade oss alla. Nu ligger han med rumpan ner IGEN!! Suck.

Sf måttet låg på 35 cm
Bltr 150/100. Äggvita i urinen, bara en 1:a.
Jag och À ska infinna oss på prenatal kl 15.00 för vidare undersökningar. Suck!
Here we go again.

Nu i efterhand borde jag fattat att bltr börjat stiga för som jag mådde igår visar tydligt symtom på HF. Jag hoppas inte att det visar något idag ..

Hör av mig sen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0