Tisdag

Helloo
 
Har precis lämnat barnen på förskolan. Jag ska jobba kväll. 
Jag har hunnit fylla år sen sist och fick superfina presenter! Jag har haft mycket att stå i och därför har det inte funnits tid att sitta framför datorn. Det är mycket som är på gång och jag lovar att hålla er uppdaterade. Vill inte berätta nu när allt inte är 100% än.
 
Veckan som kommer innebär jobb och till helgen är det bröllop. 
 
Annars då? barnen växer så det knakar om dem och Julia har blivit så vuxen i sitt sätt att disskutera och prata med oss. Dem är så roliga att lyssna på. Det går jättebra på den nya förskolan. Dem åker på många utflykter och barnen älskar att gå dit och vill helst inte gå hem.
 
Det har hänt så mycket kul på senaste tiden att jag glömt bort vad hahaha. Jag kommer uppdatera när jag fått klartecken!
 
 
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0