På rosa Moln och möhippa

Hej bloggen!
 
Längesen sist..har tappat det helt..men det är ändå några trogna läsare som tittar in fortfarande! Kul...jag kommer tillbaka jag lovar.
 
Har hänt mycket. Förutom jobb och vardag så känns varje dag som en dröm. Jag svävar på rosa moln just nu. Inget kan bräcka mig. Det är mycket som dragit ner mig på sistone men jag har gått med huvudet högt och borstat av mig. Jag har rensat bort energitjuvar och fokuserar endast på dem som betyder mycket för mig och för barnen.. 
 
Det är massa roligeheter på gång och jag lovar att dela med mig!
 
I helgen hade vi Möhippa för Maja. Majas brudtärnor hade köpt lite tallrikar och servetter och lite hjärtan och sen fick jag fritt fram att duka. Jag älskar sånt haha. Maten som skulle serveras var nästan klar, bara pastasalladen som skulle göras och den gjorde jag och Sandra innan gästerna kom.
 
Ena halvan av gänget var på spa på förmiddagen sedan vart det middag och fest hemma hos mig. Jag hade ordnat och fixat hela dagen och ordnat med små goodiebags till tjejerna. Det tycker jag hör till =) Det vart lekar och lite dansande och sen stack tjejerna ut vid 23.00. Vi den tidpunkten var jag så förbannat dålig att jag inte ens visste vem jag var. Jag hade ingen röst och bihålorna höll på att sprängas. huvudet dunkade och jag gick och la mig direkt. Jag kan säga att jag försökte vara trevlig och engagerad under kvällen men det var jävligt svårt. Jag mådde pyton men ville inte förstöra festen så jag höllt ut och höll mig i bakgrunden.
 
Lite bilder kanske?
 






Jag kryddade till dukningen ännu lite mer genom att skirva ut bilder på Eiffeltornet när dem förlovade sig och på baksidan skrev jag små citat från boken : Barns tankar om kärlek.

Köpte även de coola drinkpinnarna med killar och tjejor på efter som den manliga strippan aldrig dök upp =P Nä skämt osido..tyckte dem kunde bli ett kul inslag på en sån här tillställning =)
 
Nu är Möhippan över och även om jag inte kunde njuta fullt ut så var det abvsolut viktigast att Maja njöt och var nöjd. 
 
Puss på er så länge!! fortsätt titta in =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0