Vad önskar du dig?

Jamie fyller som bekant snart 4 år. 3 månader..så det är ju ett tag till. Men han är väldigt medveten om att hans födelsedag närmar sig och har redan bestämt vem som ska komma på hans kalas och vad han ska ha för ballonger och tallrikar och allt sånt där. Detta kommer säkerligen ändras ett par gånger till innan det är dags. Men han ler med hela anstiktet när han pratar om det =).
Jag har börjat fundera lite på vad vi ska ge honom i present.
Han önskar sig Playmobil säger han. Gärna säger jag, det är jättekul att leka med och det är något som Julia sen kan ha nytta av och så finns det oändligt mycket att köpa i just playmobil.
..............
Jag Tänker också att det är dags för en "stor" cykel med stödhjul. Alltså dags att överlämna trehjulingen till Jules. Det är ju perfekt att han fyller år på våren så han kommer kunna nyttja cykeln hela våren, sommarn och hösten detta året.
......
Sen är ju kläder alltid bra att önska, tycker iallafall hans föräldrar. Vårkläder och sommarkläder i strl 110.
...
Ja det tål att tänkas på, har några månader kvar att fundera  haha....
Stora killen är duktig på Ajjfån. Roligast är pussel och spel, samt sagor som blir upplästa för honom. Perfekt.
Nu väntar vi besök av barnens faster och Tilda. Jag ska börja laga mat så den är färdig när A kommer från jobb, är hungriiiiig!
The Mårtensson´s ! tripp, trapp, trull
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0