Sooftish

Vilken skön kväll på jobb, ingen stress, glada och tacksamma vårdtagare! Såna dagar älskar jag att jobba med detta...

Käkat som en gnu idag, varit hungrig konstant... Sjukt märkligt. Vissa dagar kan jag äta utan stopp och andra dagar blir jag mätt på en fis typ...

Nu ska jag hem och kasta mig i soffan, krypa upp i älsklingens famn och njuta av vetskapen om ännu en ledig helg!! Så härligt.
Imorrn ska vi hem till fam. Dahlqvist och käka litta och umgås litta. Barnen får lite annat leksällskap än varandra. På söndag blir det obligatorisk fika på Europa bageriet, senare ör det restaurangbesök för att fira barnens farfar som fyllt år och på kvällen, den obligatoriska milen.

Fullspäckat!
Lejter alligator. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0