Ont i örat

Hellohey

Blev vc idag istället. Julia äter inget och vi trugar med vätska. Hon klagade på ont i örat imorse och gå ringde jag och fick en tid. Doktorn tittade och Julia var röd och irriterad i ena örat men det behandlar man inte eftersom det bara är ett öra. Hade det varit båda så hade man behandlat. Ologiskt tyckte doktorn men så är det tydligen. Hon var röd och svullen i halsen men inget som tydde på en infektion. Togs inga prover dock.

Vänta ut och mata med glass och vatten. Hon nobbar t om glass!

Tack och hej doktorn.
Det har varit ett riktigt ihärdigt virus ... Bläää. Trött på det nu! Skönt att slippa medicinera henne iaf.

Var inne på Lindex och skulle köpa jeansen ni vet. SLUT i min strl!! Hon letade fram ett par liknande men billigare, jag provade och det blidde bra! Roffa åt mig en tröja också men tror inte det är en keeper. Vad tycker ni?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0