Februari

Kylan har kommit hit, lite väl sent tycker jag, dem har ju lovat vår 14-15 februari.. vi får väl se.
Förskolan är stängd idag så vi är hemma och myser.
Jag har lagt in en annons på blocket på min studentlitteratur,..
Skulle behöva lägga ut lite kläder på tradera också men det är så meckigt så det orkar jag inte göra när barnen är vakna..får bli ikväll. Barnens faster kommer hit ikväll och kollar om hon hittar något till Tilda av Julias 80-86 kläder, sen åker resten ut på tradera. Vill bara bli av med det. Ligger och tar plats här hemma.
Fick Jättefina tulpaner av A här omdagen och jag skulle mer än gärna velat fylla hela hemmet med tulpaner, älskar dem!
Nu ska jag laga lite lunch sen blir det en liten vila för Julias del och sen måste vi ta oss till affären.
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0