Se vem jag har myst med

Mimmi har varit och fixat naglar inför lördag så jag fick nöjet att umgås med Vincent under tiden här hemma...
Det var en väldigt glad och snackig VIncent jag hängde med, han vart väldigt kelsjuk men det var jag också!
På lördag döps Lille Vince samtidigt som Mimmi och Jimmy viger sig..eller ja inte samtidigt då men ja ni fattar haha. Det kommer hållas i trädgården!..jag har läst att det ska regna....Gaaah jag hoppas INTE!! 16 grader skulle det vara..kommer frysa ihjäl =).
Jamie ska sova hos The Godfather och Julia ska sova hos Farmor och Farfar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jamen han e ju så söt lillkillen;-) Kan tänka mig att Julia var överlycklig över att ha en bebbe i huset;-) Puss!

2011-06-17 @ 08:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0