Så var det måndag igen

Efter en hektisk helg är jag glad att det äntligen är måndag, tro det eller ej. Känner mig helt jävla tom i själen. Var så obeskrivligt trött imorse när jag steg upp kl 05.00, det är ingen kul tid alltså..Gäääsp!
När jag kom till jobb imorse var jag inte uppskriven att jobba trots att det står det på mitt schema, i vilket fall som helst så var det en tjej som ringde och sjukade sig varpå jag fick hennes dagsschema. Hon skulle ha jobbat till 11.00 så jag gick på det fram till 11 sen hängde jag på en annan och hjälpte till, slutade 14.00. skönt.
Jag cyklade imorse, fick en karta och adresser...jag kom 30 minuter försent till första vårdtagaren efter att ha ringt A några gånger så han fick guida mig. Sen vart det nästa adress och jag var så jävla vilsen...stod mitt i en korsning med A i luren och såg helt bortkommen ut, då stannade en bilist och frågade om jag behövde hjälp..som tur  var visste han vart jag skulle så jag pinna på extra snabbt och kom ca 20 minuter försent till nästa VT. Hahaha.

Imorrn blir det ännu mer jobb och utbildning efter det, onsdag är jag ledig sen jobbar jag torsdag, fredag, lördag och söndag mellan 15.00-23.00. Kul va?!
A är iväg på fotboll och har precis lagt kidsen, Jamie har somnat men Julia är inte lika samarbetsvillig, hon vill helst somna i vår säng vilket hon gör direkt hon kommer in där. Jamie var lika gammal som Julia är nu är han fick för sig precis samma sak!! coolt.
Jag tror jag ska bädda ner mig i soffan och slumra...
Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket område jobbar du i?

2011-06-22 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0