Några bloggar

Jag är bloggaholic men sen jag började jobba har jag lyckats dra ner mitt beroende på en mer normal nivå. Jag läser väldigt få bloggar nu än vad jag gjorde för ett par veckor sen.
Mina bloggar som jag tittar in på varje dag är bl a dessa.
Lofsan´s blogg:
Ingen aning om hur jag hamnade där men dök in när hon väntade Sixten, hennes första av två gräbs. Lofsan skriver om sina dagar med Sixten (snart 2 år) och Baxter (7 månader). Det är 14 månader mellan bröderna! Lofsan jobbar som personlig tränare och skriver mycket om träning och ger bra tips och råd! Hon är en shopoholic och köper mer än gärna fina kläder till sina kids. Man får också följa dem på deras resor allt från New York till Kreta? nu om ett par veckor om jag inte missminner. Lofsan har dessutom blivit en alltförföräldrar bloggerska och får vara med om roliga saker nästan jämnt och just nu får hon testa vagnar...avis?..nä inte alls!
Helt klart en läsvärd blogg med mycket uppdateringar och bilder!!


Bambissyrra blogg:
Miriam som skriver denna bloggen är gravid med sitt andra barn, en liten flicka. Sedan innan har hon Sanny som fyller 4 år. Hon skriver mycket om inredning och ger tips på hur man kan förvandla loppisfynd till riktiga pärlor! Hon lägger även ut bilder på coola outfits då och då. Hon är en väldigt kreativ tjej som kan både det ena med det andra! Man kan också läsa om hennes graviditet just nu och graviditeten med Sanny som föddes 070707!!!
Madeleines blogg:
Denna bloggen hamnade jag på av en ren slump när hon var gravid med Lova. Lova är nu halvåret gammal och man får följa hennes utveckling. Madeleine skriver också väldigt mycket om kameror och fotografier då hon älskar att fotografera "rätt" och bra med systemkamera. Madeleine bor i Norge med sin sambo och dotter. Mycket fin blogg.

Andra bloggar som jag läser är kända sedan tidigare och är Bambis, Evelinas, Annas....
Jag läser även Malins blogg NÄR hon uppdaterar den!!!
Det är fler men detta är ett urval bara...
Kika gärna, ni med!
Puss

Kommentarer
Postat av: Miriam

Åh vad glad jag blev nu! Vilka fina ord, jag blev helt röd om kinderna av smicker :) Haha och det är så sant!

Jag läser din blogg jag med, så fort jag får tid :) Tycker den är jättekul att läsa, även om du har mindre tid till det nu.



Massa varma kramar/ Miriam

2011-07-01 @ 22:07:41
URL: http://bambissyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0