Sjuk igen

Fattar inte.. jag hann vara frisk i 2 dagar. Nu är det magen igen, illamående, huvudvärk..trött som bara den och heeeeelt orkeslös. Hann komma till skolan imorse och lämnade in mina grejjer men fick vända lika snabbt igen. Fyy..undrar vad jag är sjuk i egentligen för ajg kräks inte. Men har ingen aptit och har knappt ätit något på 2 dyng. En halv cheesburgare igår och ett par pommes men inget annat.

Höger ben och vänster arm somnar emellanåt. Mycket märkligt.

Ser hur helgen blir.. blir jag inte bättre tills på måndag så får jag ringa VC. Det är bara det att jag inte kan försklara vad problemet är... det är liksom allt och inget känns det som.

Nä dags att hämta kidzen på förskolan strax.

Puss

Kommentarer
Postat av: smulis81

det låter som blåskatarr då kan man få dom symptomen

2011-01-21 @ 16:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0